zaterdag 12 augustus 2017

Dag 97: Leerdam - Dagje verwerken van opnames

Vandaag een laptopdag om de gemaakte opnames te verwerken.

Eigenlijk heeft deze plek maar één nadeel en dat is dat ik de laptop niet op stroom aan kan sluiten tijdens het werken. Ik moet dus een stukje werken tot de accu bijna leeg is en daarna moet de laptop weer aan de stroom. Als dit een normale vakantie was geweest, dan was het voor mij geen enkel bezwaar geweest, maar ik heb nu eenmaal mezelf voorgenomen om filmpjes te maken onderweg en dan moet ik ze ook verwerken.

Het verwerken van video trekt overigens een laptopaccu in recordtijd leeg, dus loop ik vandaag regelmatig op en neer vanaf de stoel waar ik werk naar de plek waar ik mijn laptop aan het stopcontact kan aansluiten. Zo krijg ik tenminste nog een beetje beweging ;)

Verder valt er vandaag niet zo heel veel te melden. Ik neem de mooie omgeving die deze camping bied nog een keer goed in me op en bestudeer alvast wat ik op de volgende locatie allemaal kan doen. Die volgende locatie is vlak bij Gorinchem, hier bijna om de hoek relatief gesproken, dus een verplaatsing die niet veel voor gaat stellen.

Gorinchem heeft echter een boeiende geschiedenis en daar zijn dus ook wel een paar mooie verhalen te vertellen. Na een paar dagen Gorinchem komt de Biesbosch aan de beurt. Ben benieuwd wat ik daar allemaal ga zien.

En aangezien ik vandaag dus vooral druk was met editen, sluit ik maar weer een keer af met de Editors. Aangezien mijn volgende doel ook bekend staat en ik morgen vertrek, leek onderstaande me wel een nummer met een toepasselijke titel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten