woensdag 9 augustus 2017

Dag 94: Leerdam - Net teveel nattigheid en foto's camping

Het plan voor vandaag moet een dag opgeschoven worden vanwege het weer.

Het plan voor vandaag was om een kilometer of dertig op de fiets te zitten langs een aantal plaatsjes aan De Linge voor diverse opnames. Helaas komen er net teveel buien over rond de tijd die ideaal was om te vertrekken, dus stel ik dat plan maar een dag uit.

Nu moet ik zeggen dat regen op een reguliere camping me helemaal niets uit kan maken. Ik heb immers stroom relatief dichtbij, dus ik vermaak me wel. Ik ben op dit moment vooral bezig met het terugkijken van afleveringen van Mock the week op Youtube en lig daarbij geregeld in een deuk.

Vandaag dus maar genoten van de omstandigheden en bijna twee seizoenen Mock the week gekeken en daarmee de lachspieren flink kunnen oefenen. Ken je de serie niet? Zoek dan maar eens op Youtube, letterlijk alle afleveringen zijn daar te vinden.

Later in de middag word het droog, dus dat geeft mij de kans om nog snel even een wasje te doen. Morgen schijnt een mooie dag te worden, dus dan heeft het alle tijd om te drogen. Verder heb ik vandaag natuurlijk alle tijd om van Het Kampeerbosje te Leerdam te genieten. Om jullie mee te laten genieten hieronder een foto slideshow van deze camping.


De camping staat overigens te koop, dus mocht je behoefte hebben aan een unieke en kleinschalige camping, dan is dit je kans!

Veel meer valt er over vandaag eigenlijk niet te zeggen, dus tijd voor de muzikale afsluiter van de dag. Vandaag schoot me een mooi nummer te binnen dat verder niets met de gebeurtenissen van de dag te maken heeft, maar hier zeker een plekje verdiend. En voor de verandering een keer in twee verschillende uitvoeringen van twee artiesten, omdat beiden prachtig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten