woensdag 23 augustus 2017

Dag 108: Gorinchem - Rust voor de rug

Dagje rustig aan in de hoop dat dat de rug goed gaat doen.

Gelukkig is de rug niet meer zo pijnlijk als hij gisteren was, maar nog wel ontzettend stijf. Gisteren beweging gebruikt voor het herstel, vandaag kies ik vooral voor rust, uiteraard met wel enige beweging tussendoor.

Door het nemen van rust valt er vandaag echter wat minder te melden dan op andere dagen. Beetje lezen in het boek van mijn tante, stukje lopen naar de rivier, weer terug naar de tent. Je leest het, een dag vol met spanning en sensatie.

Nu hoeft het natuurlijk ook niet iedere dag spanning en sensatie te zijn. Om de dag wat met koeien lijkt mij wel voldoende.

Ik heb goede hoop morgen weer wat makkelijker te kunnen bewegen en daarna overmorgen mijn volgende verplaatsing alsnog te doen. Die gaat zoals eerder wel eens gemeld naar de Biesbosch, een plek waar ik verwacht twee nachten te blijven voor ik verder trek naar de omgeving Breda.

De omgeving van Breda bevat meerdere paalcampings, dus kan best wel eens zijn dat ik een week of langer rond Breda hang. Dan heb ik in ieder geval alles wat ik nodig heb bij de hand, want dat gaat in de Biesbosch zeker niet het geval zijn.

Verder niets te melden over deze dag, dus maar op naar de afsluiter van de dag. Na een rustige dag kan er wel wat leven in de brouwerij lijkt me, dus een keer een wat afwijkende muziekstijl vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten