maandag 11 september 2017

Persbericht: Yuri Ankone geeft zetel op en stapt uit Oldenzaalse raad

Hieronder de tekst van het persbericht dat ik zojuist heb verstuurd. Met name de laatste weken, sinds ik weer lekker in mijn vel zit, leveren me zoveel op in nieuwe inzichten, dat ik heb besloten dit proces niet te onderbreken, maar mijn tocht voort te zetten.

Het persbericht:

Na lang overwegen geeft Yuri Ankone zijn zetel op om verder te kunnen gaan met zijn reis. Deze zetel zal gevuld worden door een nieuw raadslid namens D66, waardoor deze fractie vanaf deze maand weer in de Oldenzaalse raad vertegenwoordigd zal zijn.

Yuri Ankone: ‘Om te beginnen ben ik blij om te melden dat het sinds een paar weken weer goed met me gaat. Daarmee is het ontdekken van hoe ik zelf en de wereld in elkaar zitten eigenlijk pas echt begonnen. De uitkomsten hiervan zijn voor mij zo waardevol, dat ik deze ontdekking niet af wil breken, maar de tijd wil geven.’

‘Tegelijkertijd ben ik van mening dat de mooie stad Oldenzaal een voltallige gemeenteraad verdient en die gemeenteraad hoort ook een actieve D66 fractie te hebben. Ik ben dan ook blij dat D66 vanaf de komende raadsvergadering weer vertegenwoordigd zal zijn.’

‘Ik heb het volste vertrouwen in mijn opvolger en in de nieuwe lijsttrekker en ben bereid om, waar nodig, mijn adviezen met ze te delen.’

‘Het is wel een afscheid met veel pijn in mijn hart. Ik heb de stad Oldenzaal de afgelopen 7,5 jaar met veel plezier als raadslid gediend en wil de kiezers bedanken voor hun vertrouwen. Inclusief enkele partijfuncties ben ik nu 11,5 jaar actief in de Oldenzaalse politiek en hoeveel er nog veel werk te verzetten is, is het nu tijd om eerst aan mezelf te werken.’

‘Het is mijn intentie om sterker terug te keren en me dan opnieuw, in wat voor rol dan ook, in te zetten voor onze mooie stad. Tot die tijd is mijn reis voor iedereen te volgen via yuriopreis.blogspot.nl ‘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten