zaterdag 9 september 2017

Dag 125: Chaamse bossen - Rustdag

Tijd om naar het lijf te luisteren en rust te nemen.

Nadat rustig aan doen gisteren niet het gewenste effect heeft, vandaag een dag totale rust. Althans, bijna totaal. Uiteraard schrijf ik nog even het verhaal van de dag, maar daarnaast is het ook weer tijd om wat inkopen te doen.

De bedoeling is om vlak voor acht uur bij de AH te zijn, die is tot acht uur open en daarna nog de Lidl, want die is tot negen uur open. Denk ik. Als ik iets voor achten bij de AH ben hebben ze de deur al dicht en pas na veel zeuren mag ik er in. Geen manager te zien en het personeel dacht zeker wat eerder naar huis te kunnen.

Nadat ik daar in twee minuten klaar ben, naar de Lidl, waar ik opnieuw voor een dichte deur sta. Het blijkt dat sinds gisteren de openingstijden aangepast zijn, zonder dat dit bij mijn vorige bezoek een paar dagen eerder aangegeven stond.

Een inwoner van Chaam die ook verrast is zegt dat dit vorig jaar precies hetzelfde ging op het einde van de zomervakanties. Het toeristenseizoen is voorbij en van de ene op de andere dag zijn horeca en winkels minder open. Chaam keert terug in de slaapstand dus.

Veel meer valt er over vandaag niet te melden. Ik zou het kunnen hebben over iets dat ik in de avond heb gelezen en me kwaad maakte, maar aangezien die kwaadheid tot in de ochtend bleef, heb ik het pas morgen over dit onderwerp.

Nu dus gewoon naar de dagafsluiter en die heeft iets met tijd te maken, aangezien hier de tijd van de ene op de andere dag veranderd is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten