dinsdag 12 september 2017

Dag 128: Chaamse bossen - Natte bende

De eerste dag van een serie met vooral regen.

Naar de voorspellingen kijkende is vandaag de eerste dag van een serie van drie of vier met heel veel regen. Hoort er allemaal bij, dus mij kan het niet echt deren. Voor vandaag ook niet zo heel veel bijzonders op het programma staan, alleen het halen van stroom en het verwerken van de opnames van gisteren.

Het duurt alleen wel even voor ik richting de Mac kan vertrekken, omdat het een groot deel van de dag flink aan het regenen is en daar is de apparatuur die mee moet naar de Mac niet gek op. Tegen het einde van de middag veranderd de regen echter in gemiezer en dat is het moment om op de fiets te stappen.

Nu ik eindelijk een mooi, relatief, korte route heb ontdekt fiets ik er zonder te dralen naar toe. Gelukkig zijn ze vandaag wat langer open, want acht opnames van gisteren verwerken, dat gaat natuurlijk weer even duren.

Ik word langzaam ook steeds drukker met alle opmerkingen op mijn YouTube kanaal. Met name het filmpje over Baudet maakt de tongen los en dat is natuurlijk ook precies de bedoeling. Ik mag altijd graag discussies uitlokken, omdat je alleen via gesprekken dichter tot de waarheid komt met zijn allen.

Het mooie is overigens dat de reacties op dit filmpje weer inspiratie geven voor een tweetal nieuwe filmpjes. Op deze manier blijft mijn YouTubekanaal in ieder geval gevuld. Nu alleen nog iets meer kijkers zien te bereiken, hoewel dat aantal inmiddels al wel aan het toenemen is.

Het is inmiddels al in de nacht tegen de tijd dat ik klaar ben met alles op de laptop en weer richting tent kan, waar ik rond half drie in de nacht arriveer. Weer een dag waarop het bijwerken van deze site meer tijd kost dan gedacht, maar wat maakt het uit, ik heb er plezier aan.

Overigens ben ik niet het type dat vervolgens gelijk kan gaan slapen, dus kijk ik eerst nog een film om lijf en geest langzaam tot rust te laten komen. Een dag zonder veel bijzonders, maar wel gewoon gelukkig, dus sluit ik af met iets dat daarbij past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten