zaterdag 14 oktober 2017

Dag 160: Solt: Voorbereiden op vertrek

De Indian summer komt er eindelijk aan, tijd om verder te trekken.

Na alle regen van de afgelopen week gaat het weer eindelijk weer de juiste kant op. De hoogste tijd om verder te trekken dus. Dankzij een gulle weldoener heb ik een bijzondere keuze om te maken deze keer, maar daar blijf ik nu nog even lekker vaag over. Nog een dagje geduld.

Wat ik al wel kan zeggen, is dat de geplande route voor morgen 62 kilometer is, waarvan de tweede helft met het nodige klimwerk. Een voorproefje voor wat later nog gaat volgen in de Ardennen.

Deze grote etappe is de eerste stap in een verplaatsing van ruim 200 kilometer in een week tijd. Het gaat dus een pittige week worden, maar daarna zit ik wel helemaal in het zuiden van België, vanwaar ik de reis door Frankrijk kan plannen en aanvangen.

Vandaag pak ik dus al zoveel mogelijk in en rust verder uit. Ik kan de energie morgen goed gebruiken. Voor vandaag dus een kort blog, iets zegt me dat het blog van morgen een stuk langer gaat worden, net als de reis.

Wachten dus op de volgende dag. Dat doet me denken aan een mooie afsluiter.

1 opmerking:

  1. Hey Yuri, goede reis voor morgen. Ik kom je wel ff opzoeken als je er bent.

    Onno

    BeantwoordenVerwijderen