donderdag 12 oktober 2017

Dag 158: Solt - Un jour sans

Zondag, rustdag.

Ik doe bij wijze van uitzondering een keer mee met de meesten en maak van deze dag, zondag, een rustdag. Komt maar goed uit ook, want er komen nog genoeg buien over drijven. Helemaal rustdag is het niet, want ik schrijf vandaag flink wat in het voren, zodat ik de handen vrij heb om te vertrekken wanneer dat kan.

Daarnaast kijk ik eindelijk de laatste aflevering van Fargo seizoen twee. Nog een compleet seizoen te gaan dus. Verder lees ik In Europa van Geert Mak uit en bestudeer ik de mogelijke routes voor de volgende verplaatsing nog een keer.

Ik krijg straks voor het eerst met echt klimwerk te maken, dus ik moet goed kijken of ik niet teveel stijle klimmen voor de wielen krijg. Dan liever wat extra hoogtemeters die gelijdelijker oplopen. Al met al dus een dag met wat afsluitingen en wat openingen, maar zonder teveel actie. Zal ik het dan ook maar een keer kort houden?

Over afsluiters gesproken, ik zit nu vooral op de indian summer te wachten die nu eindelijk in de buurt lijkt te komen. Een mooie afsluiter volgens mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten