zondag 30 juli 2017

Dag 84: Utrechtse heuvelrug - Kapper en onderzoek

Na wat gedoe eindelijk een knipbeurt en de laptop inleveren voor onderzoek.

Ik had zo mooi een afspraak gemaakt voor de kapper, kom ik bij de kapper, hangt er een briefje dat ze in verband met omstandigheden gesloten zijn. Kan gebeuren, hoop dat het niet al te ernstig is. Tot mijn geluk is de kapper zonder afspraak twee deuren verderop die gisteren nog gesloten was vanwege vakantie vandaag weer open, dus ik hoef de fiets niet eens te verplaatsen.

Dat scheelt toch wel, om eindelijk van al dat overtollige haar af te zijn. Voelt gelijk een stuk koeler. En dan heb ik het nog niet eens over het uiterlijk, alleen het gevoel is al een heel stuk beter.

Aansluitend naar een elektronicazaak om mijn laptop na te laten kijken. Bij een eerste inspectie ontdekken ze niets, maar dat verbaasd me niets, want dan had ik het zelf al wel ontdekt. De laptop moet dus naar hun technische dienst en dat zal een dag of drie duren zeggen ze.

Ik zeg gelijk wedden dat dat sneller kan. Ik leg ze uit dat ik met fiets en tent aan het rondtrekken ben en dat de planning is om verder te trekken en dat is voor de manager reden om bij te springen. Hij doet me de toezegging er morgen persoonlijk naar te kijken, zodat ik uiterlijk op het einde van de dag weet wat er aan de hand is.

Persoonlijk denk ik dat de laptop niet meer te redden is, dus ik hoop het op tijd te horen morgen wat de stand van zaken is, want dan kan ik nog morgen naar Utrecht om een vervanger aan te schaffen. Ik heb al een mooie aanbieding gezien voor een refurbished laptop van een vergelijkbaar type.

Nog maar een dag extra het blog bijhouden via de tablet dus. Dat overleven we wel lijkt me. En waar dan de dag mee af te sluiten? Bij de kapper geweest en wel een beetje klaar met de regen, tijd voor een musical dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten