woensdag 26 juli 2017

Dag 80: Utrechtse heuvelrug - Nieuwe bestemming gekozen

Eindelijk is het plan om verder te trekken concreet, nu nog het juiste weer.

Tot mijn grote verrassing zijn de helden op sokken er nog wanneer ik uit mijn tent kom. Zodra ik bij ze ga zitten bij het kampvuur ontdek ik echter al snel waarom. De heren, of in ieder geval één van de twee is de moed zo in de schoenen gezakt, dat hij niet eens meer zin heeft om normaal naar huis te gaan en dus zijn moeder heeft gebeld om ze op te halen en daar is het wachten op.

Mijn inschatting bleek dus toch te kloppen. De heren die even de woeste natuur zouden gaan veroveren druipen af met de staart tussen de benen. Zo zie je maar weer dat je als mens met realistische doelen moet werken.

In de middag komt er nog en bui over en daarna is het tijd om de apparatuur weer op te laden en het weblog bij te werken. Eenmaal klaar met het weblog pak ik Google Maps er maar eens bij, want het is nu echt tijd om verder te trekken.

Na weken in een bos is de behoefte aan een warme douche behoorlijk groot, dus het gaat niet weer een paalcamping worden. Het wassen met koud water wil ik namelijk best een paar dagen missen. Normale campings vallen echter maar al te vaak tegen, dus zoek ik eerst maar eens naar een natuurcamping op een leuke plek, want die zijn in ieder geval niet massaal en druk.

Gelukkig vind ik snel een kandidaat. Ruim veertig kilometer fietsen richting zuiden zit er één en daarmee is eindelijk mijn volgende bestemming gekozen. Nu alleen nog wachten op het juiste weer om nog wat was droog te krijgen en daarna een dagje lekker op de fiets. Ik heb er zin in.

Helaas is de voorspelling voor de komende dagen erg slecht, zoals vakér gezegd loopt dit blog vier dagen achter op de realiteit, maar dan kan ik in ieder geval alvast online wat research doen naar de omgeving voor leuke onderwerpen om met de camera op af te gaan.

Maar bijna weer on the road dus, heb ik gelijk een mooie afsluiter bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten