zaterdag 15 juli 2017

Dag 69 Utrechtse heuvelrug - Weer opnames en veel dames

Hoofd weer op orde, dus de camera weer uit de tas.

De nacht doorgebracht met vijftien dames, het is toch wat. Nou ja, dames. Scouting meisjes om precies te zijn. Het is hier in de regio de eerste week van de schoolvakantie, en dat blijkt kampweek voor de scouting te zijn. Aangezien het reguliere scoutingterrein een paar kilometer verderop stampvol zit, kwam er dus een groep naar de paalcamping.

Niet dat ik er veel van gemerkt heb, want toen ik in de avond richting tent ging lagen ze al te slapen en ze waren alweer weg voor ik wakker was. Hierdoor was het echter wel één van de drukste avonden die ik hier heb meegemaakt.

Vandaag eindelijk een opname maken die ik al meer dan een week van plan was, maar waar mijn hoofd gewoon niet naar stond met de ervaren chaos van de laatste dagen. Over een dag of drie komt hij hier voorbij.

Er liep hier ooit een spoorlijn, waar na sluiting nog een viaduct voor gebouwd leek te zijn. Een waar raadsel dus, dat de gemoederen in deze omgeving tijden bezig heeft gehouden. Nog een dag of drie geduld en dan is hij hier te zien en weten jullie het antwoord op het raadsel.

Zelf ben ik in ieder geval erg tevreden over hoe het filmpje is geworden, dus ben erg blij dat ik hem alsnog heb gemaakt. Daarnaast nog twee Yuri is verbaasd filmpjes opgenomen die hier ook binnenkort voorbij zullen komen.

De laatste opname was net op tijd klaar voor de regen komt en deze keer ga ik gelijk de Mac in om te gaan editten en uploaden. Liever direct verwerken dan later pas. Hoewel ik het werk niet in één keer afkrijg, kom ik een heel eind. Morgen nog wat bewerken op Youtube zelf en al het werk met de opnames hier is klaar. Als het goed is tenminste.

De bedoeling was dat er ook deze avond weer een groep van de scouting hier zou staan, maar omdat er vanaf de nacht heel veel regen komt, besluiten deze maar om de nacht af te blazen. En gelukkig maar, want deze tweede groep waren heel erg luidruchtige jongens. Dan is de rust in de natuur ineens ver te zoeken.

De verwachting is dus dat er veel regen gaat vallen en om elf uur begint het dan ook. Benieuwd wanneer er een einde aan komt. Iemand die weet hoe de regen te stoppen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten