woensdag 5 juli 2017

Dag 59: Utrechtse heuvelrug - Veel opnames

Eindelijk weer een lekker productieve dag.

De inspiratie was af en toe een beetje ver te zoeken de laatste dagen, maar was vandaag weer helemaal terug. Gelukkig deze keer op een dag dat het ook nog eens redelijk weer is en ik dus aan de slag kan.

Het grootste deel van de inspiratie gaat over een tweede serie filmpjes die ik wil gaan maken naast de historische filmpjes. De serie gaat heten Yuri is verbaasd. Er is namelijk nog al wat waar ik me over verbaas en volgens mij word het de hoogste tijd dat ik daar eens wat mee ga doen.

De inspiratie zal soms uit het nieuws komen en soms uit wat ik om me heen zie, of wat ik zelf mee heb gemaakt. Vandaag in deze serie al wat eerste opnames gemaakt en ik verwacht morgen de eerste op dit blog te kunnen plaatsen. Aflevering 1 moest ik echter wel opnieuw opnemen, want ik was niet tevreden over het resultaat.

Al met al vandaag een filmpje of vijf opgenomen en hoe dan ook nog inspiratie voor een stuk of vier. Die laatste verwacht ik met een paar dagen te kunnen draaien. Daarna nog verwerken en alle was wegwerken en ik kan verder naar de volgende locatie.

Ik merk namelijk dat ik inmiddels echt toe ben aan een nieuwe omgeving en daarmee nieuwe prikkelingen. Ik zit hier nu net iets teveel in mijn comfortzone en dan presteer ik zeker niet optimaal. Nieuwe prikkelingen doen mij altijd opleven. Voor donderdag kan ik echter zeker niet weg, want dan heb ik nog een afspraak. Meer hierover op een later moment.

Grootste nadeel van dat ik hier inmiddels zo lang ben is dat ik merk dat ik steeds meer moeite heb om aan het begin van de dag op gang te komen. Nog een reden dus om verder te trekken, alleen nog een klein beetje geduld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten