dinsdag 4 juli 2017

Dag 58: Utrechtse heuvelrug - Met bakken uit de lucht

De hele nacht en ochtend harde regen waardoor de slaap niet wil komen.

Gisteravond begon dus de regen en dit was geen klein buitje. De hele nacht en ochtend heeft het zo hard geregend, dat ik er vrijwel permanent van wakker heb gelegen. Zelfs de vogels sloegen hun ochtendconcert maar grotendeels over, zo hard kwam het naar beneden.

Pas tegen het einde van de ochtend begon het wat rustiger te regenen, waardoor ik eindelijk in slaap kon vallen. Als ik pas tegen het einde van de ochtend in slaap kan vallen, dan kun je eenvoudig voorspellen dat er vandaag niet veel is gebeurd.

Enkel achterin de middag even een stukje op de fiets gezeten om vervolgens zonnepanelen hun werk te laten doen, zodat ik toch nog een beetje stroom had. Veel stroom had ik ook niet nodig, want na de weinige slaap van afgelopen nacht, of beter gezegd ochtend, gaat het vast niet lang duren voor ik deze nacht de slaap zal vatten.

Gelukkig ziet het weer er voor morgen weer beter uit, dus dan kan ik in ieder geval weer aan de slag. De verveling begint namelijk goed toe te slaan merk ik. Door de overdaad aan regen en de bijbehorende gevolgen maken me rusteloos en dat is wel het laatste waar ik nu behoefte aan heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten