maandag 29 januari 2018

Dag 267: Crevillent - Rustdag

Vandaag een dagje om te rusten en de was te doen.

Omdat het vandaag niet echt een warme dag lijkt te worden, ben ik gisteravond alvast begonnen met dingen die lang moeten drogen. Bij het ontwaken vanmorgen hing de eerste was dus al buiten.

Het grootste deel van de dag staat verder vooral in het teken van de was. Mijn tent is tegen de middag ineens een stuk bonter dankzij de drogende was. Verder doe ik vandaag niet veel meer, het is en blijft immers een rustdag.

Wel kijk ik veel naar wat er allemaal voorbij mijn tent komt en dat is nog best veel voor een werkdag. Natuurlijk zijn er wandelaars, soms met hele families, maar ook veel mountainbikers die het pad af komen stuiteren dat ik gisteren overwonnen heb. Op enig moment zelfs een compleet peloton van een stuk of twintig.

Enkele paarden komen ook nog een paar keer op bezoek aan de andere kant van het hek waar ik naast sta. Vannacht hoorde ik ze ook al draven. Ze staan overigens niet in iets dat ik als weide kan omschrijven. Het hele terrein bestaat uit stenen en rotsen, maar toch rennen ze rond als een dolle, wat indrukwekkende geluidseffecten geeft.

Meer valt er niet te melden over vandaag, precies waar een rustdag voor bedoeld is. Als afsluiter vandaag iets in de herhaling vanwege het overlijden van de oprichter van IKEA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten