donderdag 11 januari 2018

Dag 249: Rustical Mont-roig - Rustdag

Een eerdere rustdag dan in de planning stond.

Helaas ben ik genoodzaakt om van vandaag een rustdag te maken. Bij voorkeur fiets ik normaal zeven dagen voor ik een rustdag pak, deze keer waren het vijf dagen. En waarom genoodzaakt? Omdat ik simpelweg te moe ben.

Afgelopen nacht heb ik namelijk bijna de hele nacht wakker gelegen. Ik was na uren draaien vanwege de stormachtige wind met bijbehorend geluid net in slaap gevallen toen er een onweder recht boven mijn tent zich kwam vermaken, waardoor ik direct weer klaar wakker was.

Als dit nou alleen om deze nacht ging, dan was er nog niets aan de hand. Het is echter inmiddels de derde nacht in de afgelopen vier dagen, dat ik bijna niet aan het slapen kom, en dan is de tank een keer leeg.

Gelukkig heb ik genoeg proviand en een uitstekende plek, dus kan ik er zonder problemen een dagje achteraan plakken hier naast dit dorpje met een mooie naam voor een rustdag. Verder heb ik volgens mij nu ook niets te melden, dus is het gelijk een rustdag voor jullie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten