vrijdag 30 juni 2017

Dag 54: Utrechtse heuvelrug - Regen, regen en nog eens regen

Ik voel nattigheid.

Het is te merken dat de zomer een paar dagen geleden officieel is begonnen, er komt maar geen einde aan de regen. Een echte Hollandse zomer op deze manier. Vandaag was het echter bijzonder irritante regen, want hij stopte iedere keer net lang genoeg om mij te laten denken dat ik bezig kon met opnames.

Niet minder dan drie keer ben ik op de fiets gestapt, om vervolgens binnen de kortste keren weer ergens te moeten schuilen. Ik begin te vermoeden dat iemand een buienmagneet in mijn fiets heeft geplaatst, want buien die de ene kant op zouden moeten trekken volgens de buienradars, verleggen iedere keer net een beetje hun koers, zodat ik ze toch over me heen krijg.

Na poging drie het maar opgegeven, boodschappen gedaan en me in de tent opgesloten. Uiteraard werd het toen een tijdje droog. Nadat ik dacht er is nog genoeg daglicht voor een opname, ik doe nog een poging en mijn kleren weer aan begon te trekken, begon de regen echter toch weer opnieuw.

In ieder geval hierdoor vandaag wel wat beweging gehad en goed kunnen oefenen met aan- en uitkleden, hoewel ik dat volgens mij al enige tijd onder de knie heb, maar vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten