vrijdag 16 juni 2017

Dag 40: Utrechtse heuvelrug - Eerste denkproces afgerond

Op het punt om te beginnen met een filmpje, onderbreekt mijn hoofd me.

De bedoeling was om vandaag twee of drie filmpjes bij slot Zeist op te nemen. Dus op de fiets en naar slot Zeist. Daar eenmaal aangekomen eerst nog even zitten op een bankje en ineens komt er een denkproces op gang.

Ditzelfde denkproces had ik eigenlijk op de Veluwe al af willen ronden, maar daar kwam ik maar niet tot een besluit. Nu ik in een andere omgeving ben komt dat besluit opeens opvallend snel. Trouwens, voor wie nieuwsgierig is, ik ga nu nog niet zeggen welk besluit ik heb genomen, daar moet ik nog even de juiste woorden voor zoeken.

Het gekke is echter wel dat als je aan denken bent, de tijd ineens werkelijke vliegt. Tegen de tijd dat ik van het bankje op wil staan om te beginnen aan het eerste filmpje zie ik tot mijn schrik dat het al tijd is om weer richting tent te gaan. Een dag zonder filmmateriaal voor jullie dus, maar ik heb in ieder geval een eerste groot besluit achter de rug. Nog heel wat te gaan voor ik klaar ben met deze reis.

Hieronder nog wel even een foto van het gezelschap tijdens mijn nadenken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten