vrijdag 23 februari 2018

Dag 292: San Pedro Alcántara

Weer naar de fietsenmaker en opladen.

Vandaag de dag dat ik te weten kom wanneer ik ongeveer mijn nieuwe wiel kan verwachten. Ik pak dus redelijk op tijd mijn tent in, want ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig. En ja, ik pak mijn tent in, ook al ben ik van plan om vannacht op precies dezelfde plek te staan. Ik laat mijn spulletjes namelijk niet zomaar achter, zo goed verstopt staat mijn tent nu ook weer niet.

Eenmaal bij de fietsenmaker weet ik direct waar ik aan toe ben. In Spanje was namelijk geen goed wiel te vinden, dus moet het wiel uit Duitsland komen en daarmee zal het wiel er op zijn vroegst op donderdag, vandaag is het maandag, zijn. In Spanje doen ze bijna alleen aan racefietsen en mountainbikes. Een normaal wiel is daarom lastig te krijgen in een fatsoenlijke kwaliteit.

Aansluitend ga ik naar de Mac, want ik kan inmiddels ook wel weer wat stroom gebruiken. Gelukkig is het internet hier ook vrij goed, waardoor ik eindelijk een download af kan maken die al twee maanden geleden begonnen is. Ik heb zin om weer naar The West Wing te kijken en de komende dagen heb ik daar alle tijd voor, dus gelukkig is de download nu klaar.

Zelf prefereer ik The West Wing boven House of Cards overigens. The West Wing is immers een stuk positiever en hoopvoller en daarmee veel meer een inspiratie.

De uitzichten kunnen hier overigens af en toe prachtig zijn, zeker vlak voor zonsondergang. Prachtig om te zien hoe de grote heuvel achter de stad nog vol in de avondgloed staat, terwijl ik zelf al geen zon meer kan zien.


Meer valt er over vandaag niet te melden. Het is nu gewoon weer een paar dagen afwachten. Morgen zal dus ongetwijfeld een dagje bij de tent worden, wie weet geeft dat wel weer de ruimte om over iets anders te schrijven. Nu enkel nog de afsluiter van vandaag. Ik moet wachten en kan hier niet op de trein, maar wie weet komt er wel een spooktrein voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten