donderdag 16 november 2017

Dag 193: La Salle - Regenrust

Een dag zonder progressie vanwege het weer.

Na gisteren volkomen nat te zijn geregend besluit ik om vandaag op dezelfde plek te blijven, want de voorspelling is dat vandaag hetzelfde weer gaat geven. Ik heb er geen probleem mee om af en toe nat te worden, maar als ik twee dagen op rij doorweekt raakt, dan komt het moment dat ik geen droge kleren meer heb te dichtbij en ik wil altijd droge kleren hebben.

Het kan namelijk heel snel koud worden als je niet droog bent en dat is wel het laatste dat ik wil. Gezondheid gaat voor alles. Dus blijf ik vandaag maar lekker droog in mijn tentje. Uiteraard doet het weer niet wat verwacht werd, maar vooruit.

Gisteren leek de regen vooral langs me te gaan en kreeg ik de volle lading. Vandaag lijkt er drie keer zoveel als gisteren over me heen te komen, maar valt er bijna niets. Net als op mijn route, ook daar valt slechts een enkel buitje. De rest van Frankrijk raakt volkomen doorweekt vandaag.

Maar ach, ik zie het dan maar als een dagje rust na bijna drie weken voortdurend onderweg. Daarnaast begint de voorspelling voor morgen met het uur beter te worden, dus als alles goed gaat duurt het maar een dagje voor ik weer on the road ben.

Weinig te melden dus over vandaag. Zijn jullie mooi een keer op tijd klaar met lezen. Alleen nog even de afsluiter en jullie kunnen weer verder met jullie avond. Nu hebben jullie alle tijd om wat in elkaar te zetten bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten