donderdag 28 december 2017

Dag 235: Figueres - Rustdag

Na zeven dagen fietsen weer een dagje rust.

Gisteren was een lange en zware dag en toen ik eindelijk in mijn tent lag stond al vast dat ik in ieder geval ging uitslapen en er mogelijk een rustdag van zou gaan maken. Al vrij snel na het ontwaken is me wel duidelijk dat een rustdag op zijn plaats is vandaag.  Het is duidelijk aan mijn lijf te voelen dat ik gisteren niet alleen een flinke afstand heb afgelegd, maar vooral ook een recordaantal hoogtemeters.

Vandaag doe ik dus lekker niets. Of bijna niets dan. Uiteraard gaat het goed eten en drinken door, want met al die inspanningen heeft mijn lijf de voedingsstoffen nodig. Daarnaast neem ik ook de tijd voor een uitgebreide scheerbeurt en lees en schrijf ik wat. Uiteindelijk gaat een dag met schijnbaar niets dan toch nog snel voorbij. Ik heb alleen dus hier een keer niet veel te melden, dus is het vandaag ook een rustdag voor de lezers. Hebben jullie mooi de tijd om van Florence + The Machine te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten