vrijdag 15 december 2017

Dag 222: Arles - Regen- en rustdag

Vandaag geen weer om te fietsen.

De verwachting voor vandaag: 10 millimeter regen en wind tegen met windstoten tot 70 kilometer per uur. Een mooie gelegenheid dus om de rustdag die mijn lijf nodig heeft te nemen.

Uiteraard komt de voorspelling niet helemaal uit. Er valt uiteindelijk nauwelijks regen, maar de wind is er wel op volle kracht en daar had ik niet tegenin kunnen boksen. Erg blij dus dat ik in mijn tentje lig.

Mocht je je afvragen wat ik op zo'n dag doe, dan is het antwoord zo min mogelijk. Rust is rust. Ik lees wat, kijk wat op internet en schrijf wat. Meer is het niet. Ook slaap ik nog een beetje bij, want de nachtrust is niet briljant de laatste tijd. Gedurende de dag voel ik de vermoeidheid in het lijf al afnemen, dus morgen kan ik er weer tegenaan.

Veel meer valt er over vandaag niet te melden, dus een mooie gelegenheid om het een keer kort te houden. Als afsluiter vandaag een lokale band uit Arles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten