vrijdag 20 oktober 2017

Dag 166: Arlon - Rust, rust en nog meer rust

De benen krijgen eindelijk hun verdiende rust.

Nog altijd voel ik de gevolgen van de tocht naar Luik in mijn benen. Sindsdien hebben de benen ook nog geen echte rust gehad met de heuvels in Luik, gevolgd door de verplaatsingen die me uiteindelijk tot Arlon brachten. Vandaag staat dus vooral in het teken van rust, rust en nog meer rust. Goede kans dat ik zo een paar dagen door ga brengen.

Uiteraard ben ik nog wel even op pad geweest, want er moet proviand gehaald worden natuurlijk. Hierbij merk ik weer gelijk de staat van mijn benen, want er moet weer even goed geklommen worden. Wel een mooie graadmeter, want zodra de benen weer goed zijn, zou ik deze klimmetjes ineens moeten kunnen nemen, nu echter nog niet.

Voordeel van al het klimwerk is natuurlijk dat er ook afgedaald kan worden en dat is zonder bagage een stuk leuker. Met bagage moet dat namelijk heel rustig, omdat de remweg langer is met dat extra gewicht. Nu kan ik lekker zoeven, maar bijremmen blijft noodzaak, want steil blijft het.

Veel meer doe ik vandaag niet, behalve een stapel films kijken. Heerlijk om onbeperkt stroom te hebben. Al wat dus rest is een afsluiter van de dag. Iets lekker rustigs lijkt me wel van toepassing. Een nummertje dat op herhaling gaat, gewoon omdat hij lekker is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten