maandag 27 november 2017

Donatiepagina

Op verzoek een verzoek.

De afgelopen maanden heb ik een paar keer de opmerking mogen ontvangen dat de donatieknop op mijn site niet te vinden is. Eerst was dat me een raadsel, maar inmiddels weet ik dat deze knop niet zichtbaar is op de mobiele site en dat terwijl 80% van de bezoekers via hun mobiel mijn site bezoeken.

Vandaar dus nu dit bericht, omdat dan ook voor mobiele bezoekers de doneeroptie te vinden is. Dus, lees je dit blog met plezier en wil je me ondersteunen om mijn reis en daarmee dit blog gaande te houden, dan zou je onderstaande optie kunnen gebruiken. Zo ja, dan is mijn dank bijzonder groot!


Mocht je liever rechtstreeks wat willen overmaken in plaats van via Paypal, neem dan even contact op via yuriankone@yahoo.com.

PS: Ook door mijn berichten te liken en er op te reageren op Facebook verdien je mijn dank. Met meer likes en reacties zien meer mensen de berichten, waardoor er meer bezoekers op mijn site komen en die zijn altijd welkom natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten